صفحه اصلی / کارت ویزیت واقعیت افزوده / سفارش کارت ویزیت واقعیت افزوده خلاقانه اصفهان

سفارش کارت ویزیت واقعیت افزوده خلاقانه اصفهان

سفارش کارت ویزیت واقعیت افزوده خلاقانه اصفهان راه پیشرفت همشریان اصفهانی را برای ورود به عرصه های جدید باز کرده است. با سفارش کارت ویزیت واقعیت افزوده خلاقانه اصفهان شما می توانید تبلیغات کار خود را منحصر به فرد کرده و از هدر رفتن وقت جلوگیری نمایید. کارت ویزیت واقعیت افزوده تبلیغات را مصور و زنده می کند، به گونه ای که شما می توانید آنچه را در ذهن خود پرورش می دهید و فکر می کنید که تاثیر مثبتی بر روی بینش مشتری خواهد گذاشت به او ارائه کنید. سفارش کارت ویزیت واقعیت افزوده خلاقانه اصفهان می تواند اطلاعاتی که نمی توان به صورت عادی به مشتری عرضه کرد را به او داد تا بهتر تصمیم بگیرد.

سفارش کارت ویزیت واقعیت افزوده
سفارش کارت ویزیت واقعیت افزوده

واقعیت افزوده؛ دنیای جدیدی برای تبلیغات

وقعیت افزوده یک دنیای جدید با ظرفیت بی نهایت است. این فناوری شامل دو بخش است. یک وجود کارت ویزیت فیزیکی مانند قبل و دیگری استفاده از یک اپلیکیشن موبایل متناسب با کارت فیزیکی. وقتی ما این دو مفهوم کاملا مجزا را در کنار یکدیگر قرار می دهیم واقعیت افزوده متولد می شود.

با این فناوری و ترفند جدید دنیای تکنولوژی شما می توانید فیلم ها و عکس های که مربط به کار شماست و ظاهرا در کارت فیزیکی ذخیره شده اند به مشتری ارائه نمایید. البته درواقع هیچ چیزی در کارت ویزیت فیزیکی ذخیره نشده است، بلکه این اپلیکشن شماست که با اتصال به اینترنت اطلاعات آنرا از پایگاه اینترنتی دریافت و کارت فیزیکی را زنده می کند. سفارش کارت ویزیت واقعیت افزوده خلاقانه اصفهان به شما هدف می دهد تا به کمک تکنولوژی، پیشنهاداتی بهتر از دیگران را به مشتری عرضه کرده و او را به سمت خود بکشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *