صفحه اصلی / کارت ویزیت واقعیت افزوده رستوران / ثبت کارت ویزیت واقعیت افزوده رستوران رشت

ثبت کارت ویزیت واقعیت افزوده رستوران رشت

ثبت کارت ویزیت واقعیت افزوده رستوران رشت می تواند نمونه خوبی از همگرایی تکنولوژی با رستوران های تهیه غذای مردم باشد. ثبت کارت ویزیت واقعیت افزوده رستوران رشت با توجه به ظرفیت فوق العاده ای که در این شهر جهت توسعه کار رستوران­داری وجود دارد می تواند موفقیت صاحبان این صنف را افزایش دهد. واقعیت افزوده فناوری مدرنی در روزگار کنونی است که توانسته محدودیت های دنیای واقعی را کاهش دهد.

از این فناوری می توان آنچه را که در فضای واقعی وجود ندارد طبق سلیقه و خواست خود به آن اضافه نمود. وقتی که شما یک کارت ویزیت واقعیت افزوده را در دست می گیرید احتمالا دلتان می خواهد پیوسته منوی غذا یا گارسون را در جلوی خود حاظر ببینیند و یا خواص غذا را بدانید یا منوی تمام غذاها را به صورت سه بعدی تماشا کنید. اما بدانید که این موارد خواسته زیادی نیست و شما می توانید همه این درخواستها را یکجا با ثبت کارت و یزیت واقعیت افزوده رستوران رشت دریافت کنید.

کارت ویزیت واقعیت افزوده رستوران
کارت ویزیت واقعیت افزوده رستوران

امتیازات کارت ویزیت واقعیت افزوده رستوران رشت:

  • با استفاده از این کارت می توان فیلم ها و عکس های مربوط به یک منوی غذا را در حافظه مجازی ذخیره کرده و توسط یک گوشی مجهز به نرم افزار واقعیت افزوده همه آنها ملاحضه کرد.
  • امکان لینک دادن به سایت اصلی رستوران برای کسانی که در رشت دارای رستوران و سایت مرتبط با این کار هستند وجود دارد.
  • ثبت کارت ویزیت واقعیت افزوده رستوران رشت به شما امکان می دهد تا به شبکه های اجتماعی محبوب و کانالها و گروه های ایجاد شده در آنها وارد شوید و دوستان خود را در آنها عضو کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *