صفحه اصلی / کارت ویزیت هوشمند املاک / فروش کارت ویزیت هوشمند املاک تبریز

فروش کارت ویزیت هوشمند املاک تبریز

زمانیکه شخصی سعی می کند در کار املاکی خود بروز باشد می تواند از ابزار نوینی مانند فروش کارت ویزیت هوشمند املاک تبریز استفاده نماید. فروش کارت ویزیت هوشمند املاک تبریز به شما این اجاز را می دهد تا در دنیایی کاملا نو قدم بردارید و کار املاکی خود را توسعه ببخشید. کارت ویزیت هوشمند املاک می تواند اطلاعات ملک ها را به صورت مجازی در خود ذخیره نماید و به متقاضیان ملک نشان دهد.

تصاویر و فیلمهایی که از واحد های مسکونی در اختیار یک دفتر ملکی در تبریز قرار می گیرد به صورت سه بعدی بر روی کارت ویزیت هوشمند قابل روئیت است. شما به عنوان یک مشتری ملک یا شخصی که می خواهد خانه ای را اجاره کند می تواند از دفاتر ملکی در تبریز که مجهز به سیستم کارت ویزیت هوشمند هستند این کارت را دریافت کرده و از با استفاده از گوشی خود اطلاعات سه بعدی آن را ملاحضه نمایید. اطلاعاتی مثل دیتای متحرک، فیلم های با کیفیت و عکس های سه بعدی و همین طور لینک سایت یا شبکه های اجتماعی بر روی فروش کارت ویزیت هوشمند املاک تبریز قابل مشاهده است.

کارت ویزیت هوشمند املاک
کارت ویزیت هوشمند املاک

 کارت ویزیت هوشمند املاک تبریز و لینک شبکه های اجتماعی

فضای مجازی موجود در کارت های هوشمند، امکان ارتباط شما با فضای سایتهای اینترنتی و شبکه های اجتماعی را می دهد. شما می توانید از طریق گوشی خود و با به کار گیری یک کارت ویزیت هوشمند، به کانالها و گروه های متصل به دفتر املاک راه یافته و اطلاعات موجود در آنهارا ببیند. شما می توانید گروه های واتس آپی مربوط به آن دفتر را مشاهده کرده و واحد های آپارتمانی موجود در این گروه ها را بررسی کنید. بازدید از صفحه اینستاگرام نیز از جمله امکانات فروش کارت ویزیت هوشمند املاک تبریز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *