صفحه اصلی / کارت ویزیت هوشمند دندانپزشکی / تعرفه کارت ویزیت هوشمند دندانپزشکی بابل

تعرفه کارت ویزیت هوشمند دندانپزشکی بابل

تعرفه کارت ویزیت هوشند دندانپزشکی بابل برای کسانی که در شهر بابل دارای مرکز داروخانه هستند به کار می رود. تعرفه کارت ویزیت هوشند دندانپزشکی بابل نیز درمان بیماران را نیز مد نظر قرار می دهد. کارت ویزیت هوشمند درواقع یک کارت ویزیت فیزیکی است که به یک اپلیکیشن موبایل مرتبط است.

این کارت ویزیت تحت فناوری واقعیت افزوده قرار دارد که شما می توانید اطلاعات خود را از طریق آن منتشر کنید. اپلیکیشن کارت ویزیت هوشند دندانپزشکی امکانی فوق العاده در اختیار کلینک های دندانپزشی شهر بابل قرار می دهد که بتوانند تعرفه های خود را به اطلاع همشریان یا هم استانی خود برسانند.

کارت ویزیت هوشمند دندانپزشکی بابل
کارت ویزیت هوشمند دندانپزشکی بابل

استفاده از اپلیکشن تعرفه کارت ویزیت هوشمند داندانپزشکی بابل به مشتریان امکان می دهد که قبل از ورود به کلینک تعرفه های دندان پزشکی را در اختیار داشته باشند و بدانند که برای کدام دندان خود چه میزان هزینه کنند.

داشتن اپلیکشن تعرفه کارت ویزیت هوشمند دندانپزشکی بابل چه سودی دارد؟

سودی که برای اپلیکشن تعرفه کارت ویزیت هوشند دندانپزشکی بابل وجود دارد از دو منظر قابل بررسی است:
سود کارت ویزیت هوشمند برای دندانپزشکی ها: این کار می تواند حاوی بانک اطلاعاتی شامل تعرفه های دندانپزشکی و همین طور خدماتی که توسط یک دندانپزشکی ارائه می شود باشد. در این صورت دیگر نیازی نیست که پرسنل کلینک برای بیماران تشریح کنند که چه خدمات و امکاناتی در آنجا وجود دارد. بلکه اطلاعات از قبل توسط اپلیکیشن تعرفه کارت ویزیت هوشمند دندانپزشکی بابل به مراجعان داده شده است.

سود کارت ویزیت هوشمند برای بیماران و مراجعان: یک بیمار با این کارت هوشمند می تواند به اطلاعات زیادی دسترسی داشته باشد. او می تواند با دانستن امکانات و خدمات و همین طور نرخ تعرفه مربوط به یک دندانپزشکی به درستی تصمیم بگیرد. به این ترتیب او با تعرفه کارت ویزیت هوشند دندانپزشکی بابل می تواند متناسب با قدرت مالی خود یک کلینک مناسب پیدا کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *