صفحه اصلی / کارت ویزیت الکترونیکی داروخانه / تعرفه کارت ویزیت الکترونیکی داروخانه بابل

تعرفه کارت ویزیت الکترونیکی داروخانه بابل

تعرفه کارت ویزیت الکترونیکی داروخانه بابل اقدامی به جا برای بروز کردن این شهر زیبا و پر مسافر است. تعرفه کارت ویزیت الکترونیکی داروخانه بابل بسیار متناسب تر از خدماتی برای داروخانه های این شهر عرضه می دهد در نظر گرفته شده است. کارت ویزیت الکترونیکی حامل اطلاعات با ارزشی است که کاربران مختلف را از انبوهی از اطلاعات مربوط به یک واحد تجاری یا درمانی آگاه می سازد.

این کارت درواقع شامل یک کد الکترونیکی در بستر سامانه پیامکی است که، برای دریافت اطلاعات مربوط به یک واحد درمانی باید کد یا واژه خاصی را به سامانه آی نوتی، پیامک کرد. اطلاع از تعرفه کارت ویزیت الکترونیکی داروخانه بابل به صاحبان داروخانه های بابل کمک می کند تا واحد داروخانه خود را بیشتر معرفی کرده و از مزایای اقتصادی آن برخوردار شوند.

کارت ویزیت الکترونیکی داروخانه
کارت ویزیت الکترونیکی داروخانه

از تعرفه کارت ویزیت الکترونیکی داروخانه بابل چگونه استفاده کنیم؟

کارت ویزیت الکترونیکی یک فناوری پیشرفته و در عین حال جالب در بستر سامانه پیامکی و همین طور سامانه USSD است که برای استفاده از آن نیازی به اینترنت نیست. برای آگاهی از تعرفه کارت ویزیت الکترونیکی داروخانه بابل تنها کافی است که کد CRM یک دارخانه خاص را بدانید. البته برخی از کدهای CRM به صورت یک کلمه فارسی یا انگلیسی هستند. برای دریافت اطلاعات آن داروخانه باید کد آنرا به یک سامانه پیامکی مثل ۱۰۰۰۸۵۹۰  ارسال نمایید.

چند ثانیه پس از ارسال کد به سامانه، پیامکی برای شما ارسال می شود که حاوی اطلاعاتی از آن واحد داروخانه است. به کار کسانی می آید که در شهر سرسبز بابل دارای واحد داروخانه هستند یا اینکه در آنجا زندگی می کنند. بیماران و یا مراجعان به بیمارستان ها می توانند با در اختیار داشتن کد های CRM دارخانه های بابل به راحتی از آدرس و نوع خدمات یک داروخانه مطلع می شوند و سریع تر داروها و ابزار پزشکی مورد نیاز خود را بدست آوردند. تعرفه کارت ویزیت الکترونیکی داروخانه بابل را می توان در هر جایی از این شهر استفاده نمود و از خدمات آن داروخانه مطلع شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *